از صعود اورست تا سقوط انسانيت

Wednesday, August 09, 2006

 

ایمیل ٢


بدون شرح!

از لیلا بهرامی به دکتر ریچارد بیرر :

سلام
متاسفانه من نام شما را نمیدانم! . شما در آخر ماه می در کمپ 2 اورست بودید . من یکی از نفرات تبم ایران هستم . نام من لیلا است . در کمپ 2 اورست بیمار شدم . شما اولین کسی بودید که مرا دیدید و از من مراقبت نمودید تا زمانی که پزشک تیم ما به پایین باز گردد . آیا شما من را به خاطر دارید؟
من بشدت صدمه دیدم . قلب و مغز من صدمه زیادی دیده است . همه میگویند که بسیار خوش شانس هستم که زنده مانده ام .
خوشبختانه اکنون شرایط خوبی دارم . من از هم تیمی های خود راجع به شما سوال نمودم و بسیار از کمک شما سپاسگذارم . خواهر من در کانادا میباشد . من جهت گرفتن ویزا برای دیدن او اقدام نموده ام . او خواهر دوقلوی من است . دوستم به من گفت که یکی از شما کانادایی است . امیدوارم بتوانم ویزا گرفته و شما را نیز ملاقات نمایم .
آیا میتوانم از شما سوال نمایم ؟ مایلم بدانم که وضعیتم چگونه بود .
مجددا از لطف شما سپاسگذارم
لیلا


از جیم ویلیامز به لیلا :

لیلا
من جیم ویلیامز ، راهنمای کوهی هستم که امسال در لحظات سخت کمپ 2 اورست به تو کمک نمودم . من در امریکا زندگی میکنم اما هرگاه شما در این قسمت از دنیا باشید بسیار مایل به ملاقات با شما هستم . لطفا به من بگو که آیا موفق به گرفتن ویزا برای دیدن خواهرت شدی یا نه؟
لطفا راحت باش و هر سوالی که داری بپرس . سعی میکنم به بهترین شکل پاسخ دهم .
اگر امکان دارد نظر پزشکان را به من بگو . من بسیار علاقمند به این موضوع هستم .
از شنیدن خبر بهبودی شما هم بسیار خوشحالم .
لطفا در تماس باش .
جیم ویلیامز






برای دیدن تصاویر با وضوح بالاتر بر روی آنها کلیک نمایید .

......................................................................................................................